Header AD

5 tips που θα κάνουν το τρέξιμο να μοιάζει παιχνιδάκι

Αν θέλεις να χάσεις κιλά, καλώς ή κακώς δε θα γίνει μαγικά. Πρέπει να το πάρεις απόφαση και να περάσεις από το απλό περπάτημα στο τρέξιμο, κάτι που στην αρχή μάλλον αποθαρρυντικό θα σου φανεί. Όλοι όσοι αποφασίσαμε να βάλουμε το τρέξιμο στη ζωή μας το μετανιώσαμε (σχεδόν) από την πρώτη ημέρα: οι μύες πονάνε, οι πνεύμονες καίνε, η αναπνοή είναι τόσο δύσκολη, που το μόνο που σκέφτεσαι είναι «Θεέ μου δεν αντέχω, πρέπει να σταματήσω!»

Υπάρχουν όμως 5 απλές τεχνικές που αν τις εισάγεις στο καθημερινό σου τρέξιμο, θα νιώθεις περισσότερο σαν το RoadRunner παρά σαν το κογιότ, κάθε που θα βγαίνεις για τρέξιμο.

1. Προγραμματίσου: Μέχρι το σώμα σου να συνηθίσει στις καινούριες, πιο απαιτητικές συνθήκες, πρέπει να μείνεις πιστή στο πρόγραμμά σου και να μην τρέχεις όποτε το θυμηθείς ή όποτε σε βολεύει ο καιρός. Αυτό πρακτικά σημαίνει πως πρέπει να τρέχεις 3-4 φορές την εβδομάδα, ασχέτως καιρού ή διάθεσης, ώστε να ενδυναμώσεις τους μύες των ποδιών και της καρδιάς σου. Για να το καταφέρεις ξεκίνα με σταθερό τρέξιμο για σύντομα χρονικά διαστήματα και όταν δεις πως δεν σε κουράζει όσο σε κούραζε στην αρχή, ξεκίνα να αυξάνεις σταδιακά την απόσταση που διανύεις.

2. Χαλάρωσε: Είναι φύσει αδύνατο ξεκινώντας να μπορείς να βγάλεις 100αρια. Μείωσε την ταχύτητα ώστε να μπορείς να ανασαίνεις λίγο πιο γρήγορα απ’ ό, τι όταν θα περπατούσες, αλλά χωρίς να λαχανιάζεις σε σημείο που να καταπονείς τους πνεύμονές σου. Μειώνοντας τις ταχύτητες θα μάθεις να αναπνέεις σωστά, θα σου είναι πιο ευχάριστο, θα μπορέσεις να απολαύσεις τη βόλτα σου και να ξεκινήσεις σιγά σιγά να αγαπάς το τρέξιμο. Καθώς το σώμα σου δυναμώνει, θα μπορείς να αυξήσεις το ρυθμό και ανά διαστήματα να κάνεις και σπριντ.

3. Διασκέδασέ το: Αν μισείς την κάθε του στιγμή, μάλλον κάτι κάνεις λάθος. Βρες τρόπους να κάνεις το τρέξιμο διασκεδαστικό για σένα, είτε παροτρύνοντας μια φίλη ή τον καλό σου να έρθει να τρέξετε παρέα, είτε συνδυάζοντάς το με τη βόλτα του σκύλου σου ή βλέποντάς το ως ευκαιρία να ανακαλύψεις καινούρια μέρη, με συντροφιά την αγαπημένη σου μουσική. Τώρα το καλοκαίρι το να τρέχεις δίπλα στην θάλασσα δε, είναι ιδανικό, αφού πρώτον δροσίζεις τα πόδια σου στο νερό και παράλληλα χάνεις περισσότερες θερμίδες λόγω άμμου.

4. Ενίσχυσε τα πόδια σου: Για να μπορέσεις να «βγάλεις φτερά στα πόδια», πρέπει πρώτα να τα δυναμώσεις. Για να το κάνεις αυτό, δοκίμασε να τρέξεις και σε ανηφόρες. Στην αρχή θα σου φανεί δύσκολο, όμως μόλις φτάσεις στην κορυφή και συνεχίσεις να τρέχεις στην ευθεία, θα δεις πόσο πιο εύκολο θα σου φανεί. Επίσης τόνωσε τα πόδια σου με μερικά καθίσματα (sqats), lunges και step-ups.

5. Μην τρέχεις απλά: Αν τρέχεις συστηματικά, το σώμα σου θα ανταπεξέλθει, αλλά αν είναι η μόνη άσκηση που κάνεις, σύντομα θα βαρεθείς, όποτε φρόντισε να εναλλάσσεις τη γυμναστική σου με άλλες ασκήσεις cardio, όπως ποδήλατο, ορειβασία, χορό και κολύμπι. Έτσι θα έχεις μια ποικιλία, η οποία μάλιστα θα σε κάνει να το αναζητάς και να είσαι ενθουσιασμένη κάθε φορά που αποφασίζεις να πας για τρέξιμο.



joytv.gr
5 tips που θα κάνουν το τρέξιμο να μοιάζει παιχνιδάκι 5 tips που θα κάνουν το τρέξιμο να μοιάζει παιχνιδάκι Reviewed by athinapoli gr on 8:30 μ.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια