Header AD

Απάτες σε online αγορές: Τι πρέπει να προσέξουν οι καταναλωτές

Πληθαίνουν οι καταγγελίες για εξαπάτηση πολιτών τις online αγορές στην Ελλάδα και η Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή εξέδωσε οδηγίες για το τι πρέπει να προσέχουν όσοι επιλέγουν να αγοράσουν αγαθά μέσω του διαδικτύου.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την υφιστάμενη νομοθεσία, να παρέχονται στους καταναλωτές οι εξής πληροφορίες:

- η ταυτότητα του προμηθευτή (π.χ. η εμπορική επωνυμία του)
- η ταχυδρομική διεύθυνση του προμηθευτή
- ο αριθμός τηλεφώνου/τηλεομοιοτυπίας καθώς και η διεύθυνση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του προμηθευτή και κατά περίπτωση
- η γεωγραφική διεύθυνση και η ταυτότητα του προμηθευτή για λογαριασμό του οποίου ενεργεί

Ακόμη, ο προμηθευτής είναι υποχρεωμένος να δώσει τις πληροφορίες πριν από την πραγματοποίηση της αγοράς, προκειμένου οι καταναλωτές να μπορέσουν να ασκήσουν το δικαίωμα στην υπαναχώρηση, αλλά και να γνωρίζουν τα δικαιώματα που τους δίνει η εγγύηση.

Μετά από τις απανωτές καταγγελίες, η Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή ζήτησε τη συνδρομή της Διεύθυνσης Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος, ενώ έχει ενημερώσει την αρμόδια Εισαγγελική Αρχή για τη λήψη των προβλεπόμενων διοικητικών και ποινικών μέτρων.
Απάτες σε online αγορές: Τι πρέπει να προσέξουν οι καταναλωτές Απάτες σε online αγορές: Τι πρέπει να προσέξουν οι καταναλωτές Reviewed by athinapoli gr on 11:30 π.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια