Header AD

Τα 40 επικίνδυνα σημεία στην Αθηνών - Λαμίας

Σαράντα επικίνδυνα σημεία στην εθνική οδό Αθηνών - Λαμίας, στο κομμάτι της που διέρχεται από τη Βοιωτία και τη Φθιώτιδα, εντόπισε κλιμάκιο μηχανικών της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας. Η Νέα Οδός και Κεντρική Οδός δέχονται την ευθύνη μόνο για 13 από τα σημεία αυτά. Ενώ υπενθυμίζουν ότι για τα προβλήματα στο τμήμα Σκάρφειας - Θερμοπυλών, που έχει δοθεί σε κυκλοφορία από το 2008 και έχει σταθμό διοδίων, την ευθύνη φέρει ακόμα το Δημόσιο. Οι αυτοψίες πραγματοποιήθηκαν με εντολή του περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας Κώστα Μπακογιάννη, παρά το γεγονός ότι η περιφέρεια δεν έχει καμία ευθύνη για την ΠΑΘΕ.
«Παρακαλείσθε να προχωρήσετε στις δικές σας ενέργειες αλλά και στην ενημέρωσή μας για το χρονοδιάγραμμα και τον προγραμματισμό σημειακών παρεμβάσεων και ενεργειών» ανέφερε ο κ. Μπακογιάννης, σημειώνοντας ότι
επιφυλάσσεται για τις ενέργειες της περιφέρειας. Τα αποτελέσματα των αυτοψιών εστάλησαν στο υπουργείο Υποδομών και στους δύο από τους τρεις παραχωρησιούχους που έχουν στην ευθύνη τους την εθνική οδό στη Βοιωτία και στη Φθιώτιδα (Νέα Οδός και Κεντρική Οδός, αλλά όχι στον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου). Ανάμεσα στα προβλήματα που επισημαίνονται είναι το φρεζαρισμένο οδόστρωμα στην Υλίκη, σαμαράκια και λακκούβες σε διάφορα σημεία, μικροκαθιζήσεις, απουσία στηθαίων σε κάποια σημεία και σύνδεση του αυτοκινητόδρομου με παρόδιες επιχειρήσεις (πρατήρια υγρών καυσίμων, εστιατόρια/καφέ) χωρίς κατάλληλες εισόδους και εξόδους. Χθες η Νέα Οδός και η Κεντρική Οδός παραδέχθηκαν ότι ευθύνονται μόλις για 13 από τα 40 προβληματικά σημεία και υποστήριξαν ότι η αντιμετώπισή τους προβλέπεται από πρόγραμμα συντήρησης που βρίσκεται σε εξέλιξη. Εμμέσως δέχονται την ευθύνη και για ακόμα 12 σημεία, τα οποία όμως «αφορούν σε θέματα εφαρμογής μελετών και δεν αποτελούν προβληματικά σημεία».
 Ειδικά για το φρεζάρισμα του δρόμου στην Υλίκη υποστηρίζουν ότι εφαρμόστηκε για να μειώσει την ολισθηρότητα του ασφαλτοτάπητα και πως το συγκεκριμένο τμήμα θα εγκαταλειφθεί μετά την ολοκλήρωση των έργων στην Υλίκη. Επίσης, για τις παράνομες συνδέσεις παρόδιων επιχειρήσεων με τον αυτοκινητόδρομο κάλεσαν την περιφέρεια να ανακαλέσει την άδεια λειτουργίας τους, επισημαίνοντας ότι δεν μπορούν να παρέμβουν λόγω προσωρινής διαταγής του Πρωτοδικείου Θήβας.

 Σκάρφεια - Θερμοπύλες
 Το ενδιαφέρον, πάντως, που προκύπτει είναι ότι το τμήμα Σκάρφειας - Θερμοπυλών, που βρίσκεται σε κυκλοφορία από το 2008, δεν έχει ακόμα παραδοθεί οριστικά στον παραχωρησιούχο, παρότι ο τελευταίος έχει την ευθύνη λειτουργίας του. Πρόκειται για κομμάτι στο οποίο ο εργολάβος είχε κηρυχθεί έκπτωτος και τα προβλήματα θα αντιμετωπιστούν με εργολαβία - σκούπα που αναμένεται να υπογραφεί σύντομα.

 kathimerini.gr
Τα 40 επικίνδυνα σημεία στην Αθηνών - Λαμίας Τα 40 επικίνδυνα σημεία στην Αθηνών - Λαμίας Reviewed by Νότιος Χτύπος on 1:30 μ.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια