Header AD

Τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις των πελατών στα ξενοδοχεία

Τουλάχιστον 21 ημέρες πριν τη διαμονή σας πρέπει να ακυρώσετε την κράτησή σας σε ξενοδοχείο προκειμένου να σας επιστραφεί η προκαταβολή. Αν ακυρώσετε αργότερα, το ξενοδοχείο μπορεί να κρατήσει μέχρι και 50 % της προκαταβολής.


Αυτό αναφέρει η ΕΚΠΟΙΖΩ σε ενημερωτικό σημείωμα για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις καταναλωτών και ξενοδοχείων / ενοικιαζόμενων δωματίων. Αναλυτικά:

Το ξενοδοχείο ή τα ενοικιαζόμενα δωμάτια πρέπει:

- να διαθέτουν όλες τις διαφημιζόμενες και συμφωνηθείσες παροχές (κλιματισμό, πισίνα, γυμναστήριο, internet κλπ).

- να επιβεβαιώνουν γραπτά εντός τριών ημερών την αποδοχή ή όχι της κράτησης.

- να έχουν αναρτημένο τιμοκατάλογο σε κάθε δωμάτιο.

Εάν δεν τηρηθούν τα συμφωνηθέντα, ο ξενοδόχος οφείλει να εξασφαλίσει τη διαμονή σας σε άλλο ξενοδοχείο ίδιας ή ανώτερης κατηγορίας, καταβάλλοντας τα έξοδα μεταφοράς σας αυτό το ξενοδοχείο και την όποια διαφορά υπάρχει στην τιμή.

Όταν κάνετε μια κράτηση, το ξενοδοχείο δικαιούται να σας ζητήσει προκαταβολή έως το 25% του συνολικού κόστους της διαμονής σας. Το ποσό αυτό, δεν μπορεί να είναι μικρότερο από το κόστος διαμονής για μια ημέρα.

Εάν θέλετε να ακυρώσετε την κράτησή σας, σας επιστρέφεται το 100% των χρημάτων, εάν κάνετε την ακύρωση τουλάχιστον 21 ημέρες πριν από τη διαμονή σας. Εάν δεν κάνετε την ακύρωσή σας μέχρι 21 ημέρες πριν από τη διαμονή σας, οφείλετε να καταβάλετε μέχρι το 50% του συνολικού κόστους της κράτησή σας, ανάλογα με την πολιτική του ξενοδοχείου.

Σε περίπτωση που θέλετε να μείνετε λιγότερες ημέρες από τις ημέρες της αρχικής σας κράτησης, θα πρέπει να έχετε ενημερώσει τον ξενοδόχο τουλάχιστον 21 ημέρες πριν και δεν θα έχετε καμία επιβάρυνση. Εάν δεν ενημερώσετε έγκαιρα (21 ημέρες πριν), ο ξενοδόχος δικαιούται να σας ζητήσει αποζημίωση έως το 50% της συμφωνίας.
Τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις των πελατών στα ξενοδοχεία Τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις των πελατών στα ξενοδοχεία Reviewed by athinapoli gr on 9:30 μ.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια