Header AD

Janine Allis: Πώς από barwoman του Bowie έστησε επιχείρηση αξίας $230 εκατ.

Είναι μια πολύ επιτυχημένη αυστραλιανή επιχείρηση, που «καταβροχθίζει» 49 εκατομμύρια βατόμουρα και 3 εκατομμύρια μπανάνες κάθε χρόνο, η οποία εμπνεύστηκε από... γαλαζοαίματους και ροκ σταρ.


Η Boost Juice Bars ιδρύθηκε από την Janine Allis, μια δυναμική μητέρα τεσσάρων παιδιών, που άνοιξε το πρώτο της κατάστημα της στην Αδελαΐδα το 2000.

Σήμερα η εταιρεία-αυτοκρατορία εκτείνεται σε 400 καταστήματα σε 13 χώρες, με τις παγκόσμιες πωλήσεις να φτάνουν πάνω από 230 εκατομμύρια δολάρια.

Καθόλου άσχημα για μια αυτοαποκαλούμενη «control-freak» από τη Μελβούρνη που εγκατέλειψε το σχολείο στα 16.

Ως έφηβη, οι φιλοδοξίες της Janine εκτείνονταν πολύ πιο μακριά από τα προάστια της δεύτερης μεγαλύτερης πόλης της Αυστραλίας. Αντί για το πανεπιστήμιο, εκείνη επέλεξε να κάνει τρεις δουλειές για να μπορεί να πληρώσει μια υπερπόντια περιπέτεια που θα την σκληραγωγούσε στις μάχες που θα έδινε αργότερα για την επιχείρηση.

Ήταν το 1984 όταν ανακοίνωσε στην οικογένειά της ότι θα πήγαινε στο εξωτερικό για μερικές εβδομάδες. Τα παγκόσμια ταξίδια της Janine, την οδήγησαν τελικά να περάσει δύο χρόνια, πίσω από το μπαρ στο ιδιωτικό γιοτ του David Bowie, μαζί με την πριγκίπισσα Μαργαρίτα και μια συντροφιά προσωπικοτήτων, συμπεριλαμβανομένου του Ρόμπιν Γουίλιαμς.Επέστρεψε στην Αυστραλία ως νεαρή μητέρα με ένα παιδί δύο ετών, σχεδόν επτά χρόνια αργότερα.

Έλεγχος του πεπρωμένου

«Αυτό που με δίδαξαν τα ταξίδια ήταν η μεγάλη επιμονή και να πατάω στα πόδια μου», εξηγεί η Janine στην έδρα της εταιρείας της στη Μελβούρνη.

«Ο Bowie μου έμαθε ότι υπάρχουν καλοί και κακοί άνθρωποι είτε είναι πλούσιοι, φτωχοί, διάσημοι ή αγρότες. Γι 'αυτό αποκτάς μια πολύ καλή εικόνα για τον άνθρωπο όταν ταξιδεύεις».Ήταν στα τέλη της δεκαετίας του 1990 που δημιουργήθηκαν οι βάσεις για την παγκόσμια επιχείρηση χυμών.

Εμπνευσμένη από το χρόνο που πέρασε με τους πλούσιους και διάσημους, η Janine λέει ότι αποφάσισε ότι «δεν ήθελε να εργάζεται για κανέναν». Αντί γι 'αυτό, ήθελε να είναι αφεντικό του εαυτού της και να «ελέγχει τη μοίρα της».

Η έμπνευση για το τι ακριβώς θα πουλάει η επιχείρηση ήρθε από ένα ταξίδι στις ΗΠΑ και την επιθυμία να είναι κάτι υγιές.

Τότε στην Αμερική, οι χυμοί και τα smoothies είχε μόλις αρχίσει να γίνονται διάσημα.Στην Αυστραλία δεν υπήρχε τίποτα που να ήταν υγιές και η αύξηση της παχυσαρκίας ήταν απολύτως σύμφωνη με την άνοδο των fast food

«Έτσι σκέφτηκα, ότι θα ήταν σπουδαίο εάν δημιουργούσα ένα προϊόν που θα μπορούσε να είναι υγιές και εύκολο και έτσι με μηδενική εμπειρία στις επιχειρήσεις, εφάρμοσα την ιδέα μου».

Ξεκίνησε με τραπεζικά δάνεια και μέσα σε τέσσερα χρόνια η εταιρεία λειτουργούσε σε κάθε Αυστραλιανή πολιτεία και διέθετε 100 καταστήματα.

Η επιχείρηση έτυχε ταχείας επέκτασης και άνοιξε υποκατάστημα ακόμα και στη Χιλή το 2006.Ακολούθησαν και άλλα, συμπεριλαμβανομένου στο Trafford Centre στο Μάντσεστερ της Αγγλίας.

Προωθώντας τον εαυτό της ως «μια υγιεινή εναλλακτική λύση για γρήγορο φαγητό», τα Boost Juice Bars έχουν πλέον καταστήματα στην Κίνα, την Ινδία, τη Γερμανία και τη Νότια Αφρική.
Janine Allis: Πώς από barwoman του Bowie έστησε επιχείρηση αξίας $230 εκατ. Janine Allis: Πώς από barwoman του Bowie έστησε επιχείρηση αξίας $230 εκατ. Reviewed by athinapoli gr on 4:00 μ.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια