Header AD

Tα 7 μυστικά της ιδανικής αγγελίας μεταχειρισμένου Ι.Χ.

Γιατί να διαλέξουν οι χρήστες του Διαδικτύου τη δική σας αγγελία για το μεταχειρισμένο σας αυτοκίνητο ανάμεσα σε χιλιάδες παρόμοιες, που κατακλύζουν το Ιντερνετ; Πώς θα τραβήξετε την προσοχή τους, χωρίς να λέτε ψέματα, αλλά προβάλλοντας σωστά τα προσόντα του αυτοκινήτου σας; Η ιδανική αγγελία για την πώληση ενός μεταχειρισμένου οχήματος κρύβει τα δικά της μυστικά.
Χιλιάδες χρήστες «χτενίζουν» καθημερινά το διαδίκτυο αναζητώντας το επόμενό τους μεταχειρισμένο αυτοκίνητο. Ψάχνοντας ανάμεσα σε χιλιάδες αγγελίες, αρκετές από αυτές τις προσπερνούν κατευθείαν και σε άλλες ρίχνουν απλά μια «κλεφτή» ματιά προσπερνώντας τελικά και αυτές.
Πώς λοιπόν μπορείς να «κεντρίσεις» το ενδιαφέρον των υποψήφιων αγοραστών για να πουλήσεις τελικά το αυτοκίνητό σου, σε μια εποχή που η προσφορά υπερέχει της ζήτησης, ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και παράλληλα η δυσπιστία είναι σε υψηλά επίπεδα;

Παρακάτω σας παραθέτουμε πως θα πρέπει να είναι η αγγελία σας:

Καταρχάς, θα πρέπει να είναι ευπαρουσίαστη. Οι φωτογραφίες είναι άκρως απαραίτητες. Φωτογραφήστε το όχημά σας, ώστε να δίνεται η δυνατότητα στον ενδιαφερόμενο να έχει μια πολύ καλή άποψη τόσο για το εξωτερικό όσο και για το εσωτερικό του αυτοκινήτου σας.
Φροντίστε να είναι πάντα καθαρό όταν το φωτογραφίζετε και εξωτερικά και εσωτερικά.
Μην το παρακάνετε με τις φωτογραφίες, 15-20 φωτογραφίες είναι ικανός αριθμός για να αποκτήσει κάποιος άποψη για το όχημά σας. Μην επαναλαμβάνετε φωτογραφίες γιατί κουράζουν τον χρήστη.
Μη διστάζετε να φωτογραφήσετε τυχόν γρατζουνιές ή ζημιές στο εξωτερικό ή το εσωτερικό του αυτοκινήτου σας. Ο υποψήφιος αγοραστής θέλει να τις γνωρίζει και η απόκρυψή τους πιθανώς να φέρει δυσαρέσκεια και περισσότερη δυσπιστία όταν αργότερα θα επικοινωνήσει μαζί σας.
Συμπληρώστε όσα περισσότερα στοιχεία μπορείτε για το όχημά σας. Για παράδειγμα, τα ακριβή του χιλιόμετρα, τα τέλη κυκλοφορίας, την κατανάλωση, το ΚΤΕΟ και την πινακίδα αν είναι μονός ή ζυγός αριθμός. Θα σας απαλλάξει από πολλά άσκοπα τηλεφωνήματα. Ο υποψήφιος αγοραστής θέλει να γνωρίζει τα πάντα και έτσι αν σας τηλεφωνήσει θα είναι από πραγματικό ενδιαφέρον.
Στο ελεύθερο κείμενο σας δίνεται η δυνατότητα να περιγράψετε το όχημά σας, εκμεταλλευτείτε το δίνοντας πληροφορίες για τα service του αυτοκινήτου (πότε έγινε το προηγούμενο και πότε είναι το επόμενο), την κατάσταση των ελαστικών (όσο πιο καινούρια τόσο το καλύτερο και γλυτώνει ο υποψήφιος αγοραστής από ένα επιπλέον σημαντικό κόστος), το ΚΤΕΟ και την κάρτα καυσαερίων αν λήγουν και πότε. Επίσης καλό θα είναι ο υποψήφιος αγοραστής να γνωρίζει τον λόγο για τον οποίο πουλάτε το αυτοκίνητο σας (πχ. λόγω ανάγκης απόκτησης οικογενειακού αυτοκινήτου). Αναφέρετε αν είστε διατεθειμένος να κάνετε ανταλλαγή ή όχι με κάποιο άλλο όχημα , αν δεν καπνίζετε μες στο αυτοκίνητο και αν αυτό φυλάσσεται σε γκαράζ.
Τέλος, συμπληρώστε τον εξοπλισμό του συμπεριλαμβάνοντας όλα τα extras του αυτοκινήτου σας .
​Όσο περισσότερες από τις οδηγίες αυτές ακολουθήσετε τόσο περισσότερο αυξάνεται η πιθανότητα να πουλήσετε το αυτοκίνητό σας, γλυτώνοντας από πολλά άσκοπα τηλεφωνήματα και προσελκύοντας τους πραγματικά ενδιαφερόμενους.
Tα 7 μυστικά της ιδανικής αγγελίας μεταχειρισμένου Ι.Χ. Tα 7 μυστικά της ιδανικής αγγελίας μεταχειρισμένου Ι.Χ. Reviewed by Νότιος Χτύπος on 9:00 π.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια