Header AD

8+1 θρεπτικά συστατικά που καταπολεμούν την κούραση!

Εάν νιώθετε άτονοι και έχετε χάσει την ενέργειά σας αυτά τα 8+1 συστατικά θα τονώσουν τον οργανισμό σας και θα καταπολεμήσουν την κούρασή σας!

Βιοτίνη: Συμμετέχει στο σχηματισμό και την κινητοποίηση του γλυκογόνου, μιας βασικής ενεργειακής αποθήκης του οργανισμού.
Πηγές: Αρακάς, μπανάνα, βρόμη και άλλα δημητριακά, συκώτι, κρόκος ­αυγού, καλαμπόκι.

Νιασίνη (Β3): Απαραίτητη για την ­παραγωγή ενέργειας και την πραγματοποίηση των αντιδράσεων μεταβολισμού.
Πηγές: Σγουρό λάχανο, σιτηρά και ­καλαμπόκι, βρόμη, κρέας, συκώτι, ­γάλα, αυγό, μπίρα.

Παντοθενικό οξύ (Β5): Συμβάλλει στη ­σωματική ανάπτυξη και την ­εύρυθμη λειτουργία του νευρικού ­συστήματος.
Πηγές: Λαχανικά όπως παντζάρι, πατάτα, κρεμμύδι, δημητριακά ­ολικής άλεσης, αυγά, γάλα.

Θειαμίνη (Β1): Βοηθά στο μεταβολισμό και την καύση των υδατανθράκων για παραγωγή ενέργειας.
Πηγές: Λοβοφόρα λαχανικά (παντζάρι, πατάτα, κρεμμύδι), δημητριακά ­ολικής άλεσης, βρόμη, χοιρινό, ­συκώτι, πουλερικά.

Ριβοφλαβίνη (Β2): Η Β2 είναι απαραίτητη για την ενεργοποίηση του παντοθενικού οξέος.
Πηγές: Σγουρό λάχανο, αρακάς, ­φασόλια, πίτουρο, σπόροι σιταριού, ρύζι, γάλα και γαλακτοκομικά, συκώτι, κρέας, αυγά, θαλασσινά.

Βιταμίνη Β6: Βοηθά στην καλή ­λειτουργία του εγκεφάλου και του ­μυϊκού συστήματος, καθώς και στο σχηματισμό και την κινητοποίηση του γλυκογόνου, μιας βασικής «αποθήκης» ενέργειας για τον οργανισμό.
Πηγές: Πουλερικά, συκώτι, ψάρια, σπανάκι, γλυκιές πιπεριές, μπρόκολο, κουνουπίδι, λάχανο, πατάτα, κρεμμύδι, μπανάνα, καρπούζι, πεπόνι.

Ψευδάργυρος: Συστατικό χρήσιμο στις περισσότερες διαδικασίες παραγωγής ενέργειας στον οργανισμό.
Πηγές: Θαλασσινά, συκώτι, μοσχάρι, χοιρινό, κοτόπουλο, βρόμη, γάλα, αυγά.

Μαγνήσιο: Απαραίτητο συστατικό για παραγωγή ενέργειας και κινητοποίηση του μυϊκού μας συστήματος.
Πηγές: Καφές, τσάι, κακάο, δημητριακά ολικής άλεσης, ξηροί καρποί, όσπρια, πράσινα φυλλώδη λαχανικά, θαλασσινά.

Χαλκός: Συμμετέχει στον ενεργειακό μεταβολισμό των κυττάρων.
Πηγές: Συκώτι, μοσχάρι, θαλασσινά, φιστίκια, πεκάν, πατάτα, μπανάνα.
8+1 θρεπτικά συστατικά που καταπολεμούν την κούραση! 8+1 θρεπτικά συστατικά που καταπολεμούν την κούραση! Reviewed by Νότιος Χτύπος on 12:00 π.μ. Rating: 5