Header AD

6 ισχυρά κίνητρα για να μην αναβάλλεις ποτέ ξανά τη γυμναστική σου

Τίποτα δεν αναβάλλεται πιο επαναλαμβανόμενα και πιο λυτρωτικά από την ώρα που έχεις (ορκιστεί στον εαυτό σου και) προγραμματίσει να πας γυμναστήριο. Κάθε βδομάδα η ίδια πονεμένη ιστορία: Δηλώνεις πως θα πας τουλάχιστον 3 φορές, ορκίζεσαι, χτυπάς χέρια στο τραπέζι και είσαι σίγουρη πως θα το κάνεις, τουλάχιστον μέχρι μισή ώρα προτού ρίξεις "πιστολιά...

Ξαφνικά σε πιάνει μια ακατανίκητη βαρεμάρα, θυμάσαι πως έχεις να κάνεις κάτι άλλο, εντελώς ανούσιο ενδεχομένως, μη σου πω ότι καθυστερείς σκοπίμως τις δουλειές σου ώστε να μην προλάβεις τελικά το πιλάτες ή το αερόμπικ. Όλες τα ίδια κάνουμε. Αλλά ως εδώ. Νισάφι πια. Για να μην τρέχεις πάλι τελευταία στιγμή πριν το καλοκαίρι, "πιάσου" από τα παρακάτω κίνητρα, μπας και τα καταφέρεις να πειθαρχήσεις.

> Ψάξε και βρες μία φωτογραφία από τότε που το κορμί σου ήταν στα καλύτερά του γιατί πρόσεχες τι έτρωγες και γυμναζόσουν πιο πολύ. Βάλ' την σε εμφανές σημείο, να την βλέπεις συνέχεια, αν γίνεται. Αφού τα είχες καταφέρει τότε, θα τα καταφέρεις ξανά.


> Μην κολλάς σε ένα είδος άσκησης. Όλα yoga και yoga κι εσύ, άνθρωπος είσαι, βαρέθηκες. Κάνε εναλλαγές ώστε να μην πέφτεις σε ρουτίνα. Δοκίμασε όσα περισσότερα πράγματα μπορείς. Το ζητούμενο είναι να κινείσαι.

> Κάνε personal. Αν έχεις την οικονομική δυνατότητα, είναι πολύ πιο δεσμευτικό κι αποτελεσματικό να γυμνάζεσαι μόνος σου ή σε πολύ μικρό γκρουπ με έναν trainer. Αν μη τι άλλο θα ντρέπεσαι να στήσεις τον άνθρωπο (συν ότι αν τον προπληρώσεις, θα σκέφτεσαι και τα λεφτά που έχεις δώσει).

> Γυμνάσου παρέα με μια φίλη, έναν φίλο ή τον σύντροφό σου. Πρόσφατη έρευνα επιβεβαιώνει πως αυτή η ευγενής άμιλλα ανάμεσα σε όσους προπονούνται παρέα είναι το πιο ισχυρό κίνητρο ώστε να μην παραλείπουμε την προπόνηση.

> Φτιάξε μία playlist. Είναι κι αυτό ένα κολπάκι ώστε να περνάς ακόμα καλύτερα την ώρα της γυμναστικής.

> Επένδυσε σε μερικά ρουχαλάκια. Προφανώς και στο γυμναστήριο δεν κάνουμε πασαρέλα, αλλά η αλήθεια είναι πως αν πάρεις 2-3 καινούρια αθλητικά κολάν, ψυχαναγκαστικά και μόνο, θα θελήσεις να τα ιδρώσεις.
6 ισχυρά κίνητρα για να μην αναβάλλεις ποτέ ξανά τη γυμναστική σου 6 ισχυρά κίνητρα για να μην αναβάλλεις ποτέ ξανά τη γυμναστική σου Reviewed by athinapoli gr on 1:00 μ.μ. Rating: 5