Header AD

Φτιάξε αυτή την πρωινή ρουτίνα και δες την ζωή σου να αλλάζει

Αν έχει πάρει το μάτι σου την φράση “morning routine” σε σελίδες του εξωτερικού, είναι για καλό. Τελευταία επικρατεί ολοένα και περισσότερο η φιλοσοφία σχετικά με την “καλή ποιότητα ζωής”.

Αυτό συμπεριλαμβάνει τόσο την σωματική όσο και την πνευματική αλλά και ψυχική υγεία. Το ευχάριστο είναι ότι για να κερδίσεις μία καλή ποιότητα ζωής δεν χρειάζεται να ξοδέψεις τις περισσότερες φορές ούτε ευρώ. Πρόκειται απλά για αλλαγή συνηθειών. Κάπως έτσι λειτουργεί και η πρωινή ρουτίνα (morning routine) την οποία διαμορφώνεις βάση διαφορετικών προτάσεων και ιδεών σύμφωνα πάντα με τα γούστα σου.

Μια διαμορφωμένη, σταθερή πρωινή ρουτίνα 20 λεπτών για παράδειγμα, έχει την ικανότητα να θέσει σε εντελώς διαφορετική βάση την καθημερινότητά σου. Και μάλιστα χωρίς καν να το καταλάβεις.

Οι παρακάτω ιδέες αποτελούν την σύνθεση μιας εικοσάλεπτης πρωινής ρουτίνας. Εσείς μπορείτε να κρατήσετε όσες σας φανούν προσαρμόσιμες στην δική σας ζωή και να συνθέσετε ουσιαστικά την προσωπική σας πρωινή ρουτίνα.


Πρωινές σελίδες. Γράψτε το απόφθευγμα που θέλετε να καθορίσει την ημέρα σας, γράψτε το όνειρο που είδατε, γράψτε γενικά ακόμα και αν δεν βγάζουν νόημα. Με αυτό τον τρόπο ουσιαστικά δίνετε την δυνατότητα στον εαυτό σας να αφεθεί τελείως ελεύθερος και να αποφορτιστεί από όσα ασυνάρτητα υπάρχουν μέσα σας. Από προβλήματα και σκέψεις μέχρι φοβίες και ανησυχίες.

Yoga. Ή έστω κάποιες ασκήσεις στρέτσινγκ. Βρείτε ένα πρόγραμμα στο διαδίκτυο για εύκολες βασικές κινήσεις -δεν χρειάζεται κάτι παραπάνω- και αφιερώστε πέντε λεπτά σε αυτό. Συγκεντρωθείτε στην νέα μέρα που ξεκινάει και ισορροπήστε λίγο πριν βγείτε στην πολύβουη καθημερινότητα των δρόμων.

Μουσική. Φτιάξτε μια playlist με εκείνα τα τραγούδια που ιδανικά θα θέλατε να ακούτε το ένα πίσω από το άλλο όταν ανοίγετε το ραδιόφωνο. Τραγούδια με τα οποία θα θέλατε ουσιαστικά να γίνουν το σάουντρακ κάθε πρωινού σας σε αυτή την ζωή. Κάτι που να αντανακλάει το πώς ακριβώς θέλετε να πάει η μέρα σας.

Τσάι. Μία κούπα τσάι, ακόμα και αν έπειτα από λίγο θα πιείτε καφέ. Τσάι με βότανα και την αγαπημένη σας κούπα στα σεντόνια. Εκτός του αρώματος που απελευθερώνεται στον χώρο, παίρνετε όλες τις ευεργετικές ιδιότητες του τσαγιού… με το καλημέρα.

Διαδίκτυο. Όχι μην ανοίξετε τα email σας και σίγουρα μην συνδεθείτε στο facebook. Ανταυτού ψάξτε για λίγη έμπνευση. Σερφάρετε σε σελίδες καλλιτεχνών, αναζητείστε χαλαρά εικόνες και ήχους που μπορούν να εκτινάξουν την φαντασία σας.

Τρέξιμο. Ιδεαλιστικό αλλά αν έχετε την δυνατότητα να κάνετε ένα δεκάλεπτο τρέξιμο μην το αμελήσετε. Αποτελεί ίσως τον ιδανικότερο από όλους τρόπους για να ξεκινήσεις την ημέρα σου.

Λεμόνι και νερό. Στύψτε ένα λεμόνι μέσα σε χλιαρό νερό και πίνοντάς το δώστε στον μεταβολισμό σας την πιο γερή εκκίνηση. Το ίδιο βέβαια και στο πεπτικό σας σύστημα.

Ανάσες στον ήλιο. Και καθαρός πρωινός αέρας. Βγείτε στο μπαλκόνι, αφήστε τον ήλιο να κάνει την δουλειά του, όσο υποδέχεστε την ημέρα ακουμπώντας τα χέρια σας στα κάγκελα και αγναντεύοντας ψηλά.

Πρωινό. Όσο δραστήριος και αν είσαι το πρωινό είναι ακατάβατος όρος μιας πρωινής ρουτίνας. Οφείλεις στον οργανισμό σου να τον ενισχύσεις με τα καλύτερα πράγματα που περιέχει το ψυγείο σου. Βιταμίνες, πρωτεϊνες και ένα ενισχυμένο πρωινό θα μεταφραστεί κατά την διάρκεια της ημέρας, στην πιο έξυπνη κίνησή σου.

Προγραμματισμός. Αν είσαι άνθρωπος του προγράμματος ξέρεις ήδη τα οφέλη -ίσως και να το παρακάνεις- αλλά η αλήθεια είναι πως ένας βασικός προγραμματισμός των πραγμάτων που έχεις να κάνεις κατά την διάρκεια της ημέρας θα σε βοηθήσει και να μην ξεχάσεις τίποτα αλλά θα σε γλιτώσει και από το χάος του “τί είχα να κάνω σήμερα”.



Πηγή

ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ
Φτιάξε αυτή την πρωινή ρουτίνα και δες την ζωή σου να αλλάζει Φτιάξε αυτή την πρωινή ρουτίνα και δες την ζωή σου να αλλάζει Reviewed by athinapoli gr on 4:00 μ.μ. Rating: 5