Header AD

Τα «όπλα» των σούπερ μάρκετ για να «δελεάσουν« τους καταναλωτές

Κληρώσεις δώρων και δωροεπιταγές επιστρατεύουν πλέον όλα τα σούπερ μάρκετ σε μια προσπάθεια να αποσπάσουν μεγαλύτερα μερίδια από την αγορά.

Σύμφωνα άλλωστε και με τα αποτελέσματα ετήσιας πανελλήνιας έρευνας του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) 2016/2017, με δείγμα 2.000 καταναλωτές από όλη την Ελλάδα καταφαίνεται ότι το κοινό «κυνηγά» τις προσφορές. Πιο συγκεκριμένα το 88% των καταναλωτών εξοικονομεί χρήματα μέσω προσφορών/κουπονιών/δωροπεταγών που προφέρουν οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ και προμηθευτές των προϊόντων. Αξιοσημείωτο είναι επίσης ότι το 59% των καταναλωτών εξοικονομεί τουλάχιστον 5% επί της αξίας των αγορών του και το 32% τουλάχιστον 10%. Η μέση εξοικονόμηση που προκύπτει από την στάθμιση του συνόλου ανέρχεται σε 10% περίπου.
Πηγή Tromaktiko
Τα «όπλα» των σούπερ μάρκετ για να «δελεάσουν« τους καταναλωτές Τα «όπλα» των σούπερ μάρκετ για να «δελεάσουν« τους καταναλωτές Reviewed by athinapoli gr on 6:00 μ.μ. Rating: 5